יום שבת, 16 בנובמבר 2013

מגמות צבעי לק - סתיו/חורף 2013-2014 // Fall/Winter 2013-2014 Nail Polish Trends


בשבועות האופנה לסתיו/חורף 2013-2014, מעצבים רבים הקדישו תשומת לב מיוחדת לא רק לעיצוב השיער והאיפור אלא גם לעיצוב הציפורניים. כך נולדו המגמות החמות ביותר בעולם הציפורניים לחורף הקרוב. אז נכון שהחורף בישראל מאחר איחור מאוד לא אופנתי ביחס לשאר העולם, אבל זה מבטיח שלכולנו יהיה מספיק זמן לצייד את עצמינו בצבעים הנכונים והמתאימים ביותר לעונה הקרובה.

אז מה אנחנו צריכות לדעת כדי שהציפורניים שלנו יהיו הכי מעודכנות?


#1 - בראש הרשימה, מככבות להן הציפורניים הטבעיות, שיתבטאו קודם כל בצורת הציפורן - קצרה יחסית ומעוגלת מעט עד לצורת שקד, בניגוד למרובעות ששלטו בקיץ האחרון. בכל הנוגע לצבעי הלק – תחשבו כמה שיותר ניטראלי וניודי-עירום. צבעים חצי שקופים, בהירים ורכים כמו וורוד חיוור, בז' ורדרד, אפור בהיר, לבן חלבי וניוד על שלל גוונו הבהירים עד חצי-שקופים.

2# - שני הצבעים, שלא ניתן לייחס אותם לתקופה מסוימת ובטח שלא לעונה בשנה– הם השחור והאדום הקלאסי שימשיכו לעטר את ציפורנינו גם בעונה הקרובה.


בכל הנוגע לצבע האדום – הרשו לי לאבזר אתכן בטיפ הבא:



לבעלות צבע גוון עור חם (תת גוון צהוב) – מומלץ להשתמש בלק אדום על בסיס גוון כתמתם.
לבעלות צבע גוון עור קר (תת גוון ורדרד) – מומלץ להשתמש בלק אדום על בסיס גוון כחול.

איך נדע מהו גוון העור שלנו? נשאל שתי שאלות:
     1.  על חיבור מפרק היד – מהו צבע הוורידים שלי?
ירוקים – גוון עור חם.
כחולים - גוון עור קר.
     2. איזה צבע של תכשיטים הולם אותי יותר?
זהב – גוון עור חם.
כסף – גוון עור קר.

#3 - הרשו לי להביע שמחה אישית על הטרנד הבא שממשיך איתנו מהעונות הקודמות – ציפורניים מטאליות! לצד הנעליים, התכשיטים והתיקים בעונה הקרובה,הציפורניים שלנו יכוסו גם הן בצבעי מתכות מבריקות ובוהקות. החל מזהב וכסוף "הברורים מאליהם", דרך צבעים מטאלים בגווני סגול וכחול צי (Navy).

#4 - הצבעים הבאים שיחממו לנו את העונה הם ללא ספק העמוקים והכהים, שבניגוד אולי לעונות קודמות, בהן הם היו משמימים ומדכאים – בחורף הזה הם יגרמו לך לפצוח בריקודים! תחשבו על גווני אדום יין ופירות יער כמו בורגונדי ודובדבן, אדום אוקסבלוד חריף ועמוק, סגול חצילי וירוק אמרלדי אצילי.



#5 - ועכשיו להפתעת העונה – בחורף הזה גם צבעים בהירים יקשטו את ציפורנינו ויגרמו לנו להרבה שמחה. בין אם ניאון או קרמי רגיל, סגול בהיר, ורוד פוקסיה ושלל גווני הכתום ימשיכו איתנו מהקיץ האחרון.

עד כאן, התחזית לעונה הקרובה שלפיה ללא ספק, 
לציפורניים שלנו יהיה חורף חם ומלא השראה.

3 תגובות:

  1. אין ספק שהנוצצים והמטאליים הם המועדפים עליי :)

    השבמחק
  2. יופי של פוסט! נראה שהולך להיות מעניין החורף :)

    השבמחק
  3. ממש כך!
    בכל מה שקשור לאופנה, ביוטי וציפורניים בעיקר- מצפה לנו חורף צבעוני, עמוק ומרגש.
    עכשיו רק נותר- שיגיע ! ;)

    השבמחק