יום שבת, 2 בנובמבר 2013

ציפורני קיל ביל // Kill Bill Nails



הכלה (אומה תורמן) מתעוררת לאחר 4 שנים בהן הייתה שקועה בתרדמת. היא מגלה שאנשי ארגון הפשע אליו השתייכה בעבר, טבחו בבעלה, בכומר ובאורחים ביום חתונתה. העובר שנשאה בבטנה – איננו.

לא נותר לה אלא, לצאת למסע של נקמה.



חומרי עבודה:

שלב 1- שכבת לק בסיס (Base Coat), משמשת כשכבת מגן בין הציפורן הטבעית שלנו לצבע הלק.
(אני השתמשתי ב- Essie – First Base Base Coat).


שלב 2 – צבע בסיס – 2 שכבות של לק בצבע צהוב עז (אני השתמשתי ב- Sephora – Yellow Umbrella).


שלב 3 – מייבש (Top Coat) – מרחו את המייבש המסייע לייבוש מהיר של צבע הבסיס ולשמירה על עמידות ואחידות המריחה שלו. (אני השתמשתי ב- Essie - To Dry For). 


נמתין לייבוש מלא.



שלב 4 - סלוטייפ ליצירת התבנית – נגזור 40 רצועות של סלוטייפ דק באורך של כ-1 ס"מ (4 רצועות לכל ציפורן). על כל אצבע ניצור משולש קטן ומעליו משולש גדול יותר. כך למעשה נוצרה לנו תבנית של חץ.


שלב 5 – מילוי החץ - את החץ שיצרנו נמלא בלק בצבע שחור. 
(אני השתמשתי בלק של Essie – Licorice).

טיפ: מברשות לק הן בדרך כלל עבות מידי. כדי שלא נצא מקווי התבנית הצרה שיצרנו, רצוי להשתמש במברשת מכחול דקה או מברשת לאיפור עיניים שאינה בשימוש.
(אני השתמשתי במברשת איליינר של חברת "ביוטיקר").


שלב 6 – הסרת הרצועות – נסיר את רצועות החץ במהירות ובזהירות באמצעות פינצטה. כעת נותרנו עם מסגרת חץ שחורה שבתוכה משולש צהוב קטן.



טיפ: את הרצועות נסיר בניגוד לכיוון המריחה וכך נימנע מזליגת לק.


שלב 7 – Money Time כעת נמלא את המשולש הצהוב הקטן בצבע כסף מנצנץ.
(אני השתמשתי בלק גליטר כסוף של Essie – Beyond Cozy).

טיפ: גם בשלב זה רצוי להיעזר במברשת דקה יותר, כדי לא לעלות את המשולש השחור, אבל הפעם רצוי שהיא תהיה שטוחה. למה? 
שתי סיבות: האחת – השטח שנמלא הוא רחב יותר ולכן עבודה עם מברשת דקה תאריך ותסרבל את העבודה. השנייה –לק נצנצים (Glitter) הוא כבד וסמיך יותר, לכן נוח להרים כמות נצנצים גדולה יותר עם מברשת שטוחה. (אני השתמשתי במברשת להנחת צלליות של חברת "ביוטיקר").


שלב 8 – מייבש לק (Top Coat) – לסיום נכסה כל ציפורן בשכבת מייבש כדי שחוד החנית שיצרנו, יישמר חד כתער.

To make a long story short // או בקיצור...



עם ציפורניים כאלו, אף אחד לא יעמוד בדרכך !


12 תגובות:

  1. וואו, מהמם! אהבתי את היצירתיות לאנימציה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) את מוזמנת להצטרף לחברי הבלוג.

      מחק
  2. רעיון מגניב ממש וביצוע מעולה!
    עוד לא יצא לי לומר- אבל תתחדשי על הבלוג:)

    השבמחק
  3. איזה פוסט אדיר :) ממש אהבתי את ההשראה, אהבתי את התוצאה ובעיקר אהבתי את כל הטיפים הקטנים והמעולים לאורך הדרך

    השבמחק
  4. מדליק לגמרי! אהבתי ממש את הרעיון והיצירתיות! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, מוזמנת להצטרף לחברי הבלוג ולהמשיך לעקוב.

      מחק
  5. איזה השראה ואיזה ביצוע ממש אהבתי!

    השבמחק