יום חמישי, 5 בדצמבר 2013

ציפורני מעויינים בצבעי הקשת // Rainbow Argyle Nails

כשיצרתי את דוגמת הציפורניים, שבה נעסוק בפוסט הנוכחי- לא היה לי מושג איך קוראים לה, לא היה לי מושג באיזה צבעים ארצה להשתמש ובכלל, זה היה יום מבולבל וקצת עגמומי.
הודות לליאת, חברתי היקרה, גיליתי שלדוגמא הזו קוראים ארגייל (Argyl), על שם אזור בסקוטלנד ואחרי שנפתרה הבעיה הראשונה, החלטתי לנטרל גם את השנייה!
באופן מסורתי, דוגמא זו מופיעה בצבעים משעממים וחסרי חיים, ואני לאות מחאה בחרתי להשתמש בצבעי הקשת!
כאן בדיוק טמון הקסם שאני מוצאת באומנות הציפורניים: היא מרגיעה, ממש כמו ריפוי בעיסוק, והאפשרות שלנו לבחור מתוך מגוון של צבעים, טקסטורות וסגנונות עשויה להשפיע ישירות על ההרגשה שלנו ולרומם את מצב הרוח שלנו בקלות.

אז בשמחה גדולה אני מזמינה אתכן ליצירה נועזת ומרגשת – 
ציפורני מעויינים סקוטים בצבעי הקשת.



חומרי עבודה:
אה! וגם...

שלב 1 – שכבת בסיס (Base Coat) – נמרח שכבה של לק בסיס, שיגן על הציפורן שלנו וימנע את הכתמתה.(אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat).
 שלב 2 – צבע בסיס – נתחיל במריחת שתי שכבות דקות של לק בצבע לבן, שישמש כבסיס היצירה שלנו. (אני השתמשתי ב- Essie – Blanc).

נמתין לייבוש מלא בטרם נעבור לשלב הבא.

שלב 3 – יצירת התבנית– נגזור 20 רצועות של סלוטייפ דק (2 רצועות לכל ציפורן) ונניח אותן באלכסון אחת על השנייה, בצורת X. כך שלמעשה יצרנו 4 משולשים.


טיפ: כדי לזכור את סדר ההנחה של הרצועות, הקפידי על סדר הנחה זהה בכל הציפורניים (לדוגמא רצועה ראשונה לימין: / ורצועה שנייה לשמאל: \). בהמשך תגלי מדוע זה מאוד חשוב!


שלב 4 –מילוי התבנית.

את הדוגמא הזו אפשר כמובן לצבוע בצבע אחיד או בכל שילוב אחר של צבעים. כמו שהקדמתי לומר, אני בחרתי בצבעי הקשת, ולכל אחד מהצבעים השתמשתי בשני גוונים כדי ליצור עושר של צבעוניות ושמחה.



1. אדומים– את המשולש שבבסיס הציפורן נמלא בלק בצבע אדום קלאסי (אני השתמשתי ב –Essie – Who's She Red). את שני המשולשים הצדדיים נמלא בצבע אדום בגוון מעט בהיר יותר או בצבע אפרסק/קורל כהה (אני השתמשתי ב- Essie – Peach Daiquiri). 

2. צהובים– את המשולש שבבסיס הציפורן נמלא בלק בצבע צהוב עז (אני השתמשתי ב-Sephora - Yellow Umbrella). את שני המשולשים הצדדיים נמלא בלק בצבע צהוב בהיר יותר, הנוטה לגוון של צהוב בננה (אני השתמשתי ב-China Glaze – Lemon Fizz). 
3. ירוקים/טורקיזים– את המשולש שבבסיס הציפורן נמלא בלק בצבע ירוק או טורקיז כהה. אני בחרתי להשתמש בצבעי טורקיז, אולם צבעים ירוקים עשויים להתאים אפילו יותר (לטורקיז הכהה השתמשתי ב– Essie - Turquoise and Caicos). את שני המשולשים הצדדיים נמלא בצבע ירוק או טורקיז בהיר יותר (אני השתמשתי ב –Essie -Mint Candy Apple). 
4. כחולים- את המשולש שבבסיס הציפורן נמלא בלק בצבע כחול כהה (אני השתמשתי ב- Pupa – No.715). את שני המשולשים הצדדיים נמלא בלק בצבע תכלת (אני השתמשתי ב- Essie -Lapis of Luxury). 
5. סגולים- את המשולש שבבסיס הציפורן נמלא בלק בצבע סגול כהה או סגול חציל (אני השתמשתי ב- OPI - Pamplona Purple). את שני המשולשים הצדדיים נמלא בלק בצבע סגול בהיר (אני השתמשתי ב-Essie -Splash of Grenadine). 
      
טיפ: אם מברשות הלק שברשותך עבות מידי למילוי המשולשים (זה גם בהחלט תלוי בגודל שטח הציפורן שלך), תוכלי להיעזר במברשת ציפורניים צרה, מכחול דק או מברשת איפור עיניים שאינה בשימוש. הקפידי לנקות במסיר לק את המברשת אחרי השימוש בכל צבע ובטרם תעברי לצבע הבא. 


שלב 5 – הסרת הרצועות– כעת נסיר בזהירות את רצועות הסלוטייפ שהנחנו.


טיפ: ראשית נסיר את הרצועה העליונה ואחריה נסיר את הרצועה התחתונה. את הרצועות תמיד נסיר בניגוד לכיוון המריחה, אחרת נפגע ביצירה שלנו.


מזל שזכרת את סדר ההנחה!

שלב 6 – שכבת מייבש לק (Top Coat) נמרח שכבה של מייבש לק שתזרז את זמן הייבוש ואף תשמור על אורך חיי היצירה שלנו. (אני השתמשתי במייבש הלק - SecheVite – Dry Fast Top Coat).

לפעמים כל מה שצריך זה מספר צבעי לק ומעט השקעה – כדי לרומם את מצב הרוח ולהרגיש נפלא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה