יום חמישי, 28 באוגוסט 2014

ציפורני חזרה לבית ספר // Back To School Nails


בימים הקרובים, תפתח שנת הלימודים החדשה ומיליוני ילדים יחזרו לבתי הספר. כמעט כמו נשף הסיום, גם היום הראשון ללימודים הוא אירוע מרגש ומיוחד. למרות שכבר כמה שנים טובות אינני נמנית בין אוכלוסיית התלמידים - תמיד תישאר לי פינה חמה בלב לתקופת בית הספר היפה! 


בחרתי להקדיש לנייליסטות-התיכוניסטיות פוסט מיוחד עם מראה ציפורניים שיקשט לכן את פתיחת השנה, וזו גם הזדמנות לאחל לכולכם המווווון הצלחה!


חומרי עבודה לציפורני עיפרון:
שלב 1 (Base Coat) – נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן.
(אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat).
שלב 2 – צבע בסיס – נמרח על הציפורניים 2 שכבות לק בצבע צהוב בוהק.
(אני השתמשתי בלק צהוב מקולקציית ברזיל של OPI – I Just Can't Cope-Cabana).


נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס.


שלב 3 – מחק העיפרון –מרחי פס עבה בצבע כסוף כס"מ לפני קצה הציפורן.
(אני השתמשתי בלק כסוף מבריק Essie - Loophole).
מרחי בקצה הציפורן פס בצבע ורוד בזוקה, כדי לדמות את המחק של העיפרון.
(אני השתמשתי בלק ורוד מתוק Essie – Cute as a Button).
שלב 6– מייבש לק (Top Coat) – נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לקעל הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן. 
(אני השתמשתי במייבש הלק של סשויט – SecheVite Dry Fast Top Coat).

To make a long story short// או בקיצור...


חומרי עבודה לציפורני מחברת:
שלב 1 (Base Coat) – נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן.
(אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat).
שלב 2 – צבע בסיס – נמרח על הציפורניים 2 שכבות לק בצבע לבן צחור.
(אני השתמשתי בלק לבן של OPI – Alpine Snow).
שלב 3 – שוברים שורות –הניחי כ-7 רצועות של סלוטייפ דק במרווחים קטנים מאוד.


מרחי את השטח "המגודר בסלוטייפ" בלבד בלק בצבע תכלת שמיים.

(אני השתמשתי בלק תכלת של OPI - What's With The Cattitude).



הסירי את רצועות הסלוטייפ בעדינות ובמהירות.
שלב 4 – פס אדום – הוסיפי ברבע הראשון של הציפורן פס דק בצבע אדום.
(אני השתמשתי בלק אדום קלאסי של OPI – Big Apple Red) ובמכחול ציפורניים דק מאוד.
שלב 6– מייבש לק (Top Coat) – נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לקעל הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן. 
(אני השתמשתי במייבש הלק של סשויט – SecheVite Dry Fast Top Coat).

To make a long story short// או בקיצור...



חומרי עבודה לציפורני לוח:
שלב 1 (Base Coat) – נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן (אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat).
שלב 2 – צבע בסיס – נמרח על הציפורניים 2 שכבות לק בצבע ירוק כהה.
(אני השתמשתי בלק ירוק של Flormar – No. 455).
שלב 3 – מאט!– כדי להעניק לציפורן מראה אמיתי של לוח כיתה – מרחי שכבת מייבש לק בגימור מאט.
(אני השתמשתי בטופ מאט של OPI).

יש לך שאלות? התלבטויות? בא לך לחוות את דעתך? אז יאללה, שתפי!

2 תגובות: